Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

"Αλαφροχέρηδες στο ΕΚΑΒ!"



"Σας γραφω για κατι απαραδεκτο για την παραδοση και τη κουλτουρα μας, που ομως αποδεικνυει το βαθμο σηψης του κοινωνικου ιστου στη πατριδα μας σημερα.Πριν απο 3 χρονια ειχα ενα ατυχημα με τη μοτοσυκλετα μου στη Συγγρου που παραλιγο να κοστισει τη ζωη μου.Με περισυνελεξε απο την ασφαλτο και με μετεφερε στο νοσοκομειο Γενηματας το ΕΚΑΒ.Οταν παραδοθηκαν στη συζυγο μου απο το νοσοκομειο τα προσωπικα μου ειδη ειδε ..

με εκπληξη οτι ελειπε το ρολοι μου μαρκας ROLEX μεγαλης αξιας βεβαια.Λιγο καιρο αργοτερα διαβασα οτι και η γνωστη τραγουδιστρια Δεσποινα Βανδη η οποια ειχε τροχαιο κατηγγειλε οτι μετα τη μεταφορα της απο το ΕΚΑΒ στο νοσοκομειο διαπιστωσε οτι ειχαν κανει φτερα μεσα απο τη τσαντα της 3000 ευρω.Σημερα λοιπον ειμαι σιγουρος οτι καποιοι σωτηρες μας εκει στο ΕΚΑΒ θεωρουν οτι για το θεαρεστο εργο που επιτελουν πρεπει να αμοιβουν τους εαυτους με το "κατιτις" παραπανω απο το μισθο τους. Παρακαλω οσους φιλους του τρωκτικου ειχαν τετοια προσωπικη εμπειρια η γνωριζουν παρομοια περιστατικα απο τον δικο τους κυκλο να βγουν στο τρωκτικο και να τα καταγγειλουν.Ας καταγγειλουμε επιτελους αυτη τη νοοτροπια που μας εφτασε εδω σαν κοινωνια. Φανταζομαι ο καθε γιατρος που ζηταει φακελακι θεωρει οτι αμοιβεται με μισθο που δεν του αξιζει γιαυτο που προσφερει. Ομοιως ο αστυνομικος που τα παιρνει, ο δικαστης του παραδικαστικου, ο υπαλληλος της πολεοδομιας, ο τελωνιακος, ο εφοριακος η λιστα δυστυχως ειναι ατελειωτη.Αυτο που ο καθενας μεμονωμενα δεν αντιλαμβανεται ειναι οτι σε ενα συστημα οπως η κοινωνια δεν γινεται ενα μελος να ζει εις βαρος αλλων η του συνολου, αυτο ειναι αρρωστημενη κατασταση. Ολο αυτο πηρε διαστασειÏ! ‚ για πολλα χρονια, καποια στιγμη θα εσκαγε σαν κακοφορμισμενο σπυρι και δυστυχως οι συνεπειες θα αγγιξουν το συνολο.Η κριση που πληττει τη χωρα μας ειναι πρωτιστως ηθικη και η καθαρση το φυσικο επακολουθο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου