Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Ξύπνησε στην αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου χωρίς το πόδι του!


Ένας καθηγητής από την Γερμανία που είχε πάει τις διακοπές των ονείρων του στην μακρινή Κόστα Ρίκα βρέθηκε στην αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου με το ένα πόδι του ακρωτηριασμένο.

Ο Ronald Jurisch είχε πάει να δει ένα γιατρό στο νοσοκομείο του San Jose επειδή το πόδι του είχε πρηστεί.

«Πήγα στο νοσοκομείο με έβαλαν σε ένα κρεβάτι και άκουσα μια λέξη περί ακρωτηριασμού. Προσπάθησα να διαμαρτυρηθώ και πριν προλάβω να κάνω κάτι μου έδωσαν υπνωτικά χάπια.,» είπε ο γερμανός.

«Όταν ξύπνησα βρέθηκα στην αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου με τις βαλίτσες μου δίπλα αλλά χωρίς το πόδι μου!!! Κοίταξα στο πορτοφόλι μου και είδα ότι μου έλειπαν 400 ευρώ και στην θέση τους υπήρχε μια απόδειξη του νοσοκομείου για τον ακρωτηριασμό!!!» πρόσθεσε με παράπονο ο 50-χρονος.

Ο άτυχος καθηγητής είχε δεχθεί το ταξίδι ως δώρο από τους φίλους του που ήταν ένα για αυτόν ένα όνειρο ζωής.

Έκτοτε έχει προβεί σε 23 επεμβάσεις για να διορθώσει τα κακώς κείμενα που του έγιναν από του γιατρούς ενώ έχει ξεκινήσει και νομική διαδικασία εναντίον της κλινικής.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου